torsdag 29. mai 2008

En liten oppsummering

Jeg har nå blogget siden januar og fram til nå, og jeg må bare si at jeg liker det mer og mer for hver gang jeg blogger. Det er egentlig veldig deilig og fint å ha et sted hvor jeg kan skrive om skolen og andre ting som jeg interesserer meg for. Det blir allikevel flest innlegg som er skolereflektert. Etter at jeg har begynt å blogge har jeg lært noen ”triks” som for eksempel hyperkoblinger, noe som jeg ikke visste hvordan jeg lagde før.

Hele denne bloggingen gjør egentlig at jeg har blitt litt mer bevisst på blogger og slike ting. Jeg må ærlig innrømme at jeg var svært skeptisk når jeg fikk vite at vi skulle begynne å blogge. Jeg forsto egentlig ikke helt vitsen. Tenkte egentlig bare ”enda et nettsted jeg må huske passord på”, men nå trykker jeg gladlig inn passordet til min blogg ”klovnen Ida”.

Det har faktisk hendt mange ganger jeg sitter og gjør for eksempel matte leksen, og det er så kjedlig. Det er da jeg ofte kommer på bloggen min og tar en tur innom. Det er nemlig det som er så fint med en blogg. Det føles nemlig ikke som mye arbeid og slit når man gjør det. Det er en sånn ting man begynner å like mer og mer jo mer man gjør det, og syns etter hvert at det rett og slett er litt stas. Jeg håper vi forsetter med å blogge neste år også. Og til alle de som skal begynne i 1 neste år, håper jeg også for deres skyld at dette er noe norsk lærerne følger opp, for dette er slets ikke dumt! Faktisk litt morsomt.
Bildet fant jeg her

1 kommentar:

LK sa...

Dette var en veldig hyggelig tilbakemelding å få på tampen av skoleåret. Flott å se at du setter pris på blogginga. Ønsket om å fortsette videreformidles til de som skal ha dere neste år.